STORITVE

Savne

  • INFRA ali FINSKA SAVNA za 1 osebo (120 min) 10,00
  • INFRA ali FINSKA SAVNA za 2 osebi (150 min) 18,00
  • INFRA in FINSKA SAVNA za 2 osebi (150 min) 22,00

V pakete je vključena tudi pijača (vodo in čaj).

Masažna kopel

  • KOPEL za 2 osebi (120 min) 30,00

Ponudba vključuje sadje, vodo, čaj in vino.

Savne in masažna kopel

  • INFRA in FINSKA SAVNA ter MASAŽNA KOPEL za 2 osebi (180 min) 60,00
  • INFRA in FINSKA SAVNA ter MASAŽNA KOPEL za 2 osebi (120 min) 50,00
  • INFRA ali FINSKA SAVNA ter MASAŽNA KOPEL za 2 osebi (180 min) 55,00
  • INFRA ali FINSKA SAVNA ter MASAŽNA KOPEL za 2 osebi (120 min) 45,00

Vsi paketi vključujejo sadje, vodo, čaj vino in sladico. Doplačilo za dodatno uro ali osebo je 15,00 eur

Vsak gost dobi 2 brisači ter kopalni plašč. Vse storitve se nanašajo na zasebni najem.

V sledečih odstavkih smo povzeli pomembne informacije, povezane z uporabo savn tako za začetnike kot za poznavalce.

Upamo, da vam bomo tako dali čim bolj popolno sliko o zdravilnih učinkih savnanja in o občutjih, povezanih s savnanjem. Radi bi pripomogli k širitvi kulture savnanja, da bi lahko vsi uživali v teh preprostih in starodavnih navadah in ljubiteljem obogatili to obliko razstrupljanja ter telesne in duhovne relaksacije, ki jih ponuja wellness.

Kaj je pravzaprav savna?

Začnimo od začetkov. Savnanje ima večtisočletno zgodovino. Uporabljali in uživali so jo stari Rimljani, Turki, celo azteški Indijanci so poznali savnanje. Dandanes jo enačimo s Finci, kar ni čudno, saj je savna prisotna skoraj v vsakem finskem gospodinjstvu in je del njihovega vsakdana.

Kakšni so njeni fiziološki učinki?

Savnanje blagodejno vpliva na kožo, na srčno-žilni sistem in ravnovesje vode, povečuje razstrupljanje, krepi pa tudi imunski sistem, ki varuje naše telo pred okužbami.

  1. Razstrupljanje: potenje pospešuje izločanje odpadnih snovi iz celic. Za nas nepotrebne strupene snovi, ki se razgrajajo v krvi, se ne izločajo samo s potenjem, ampak povečuje se tudi izločanje preko ledvic. Povečuje se izločanje soli, kar zelo dobro vpliva na znižanje visokega krvnega tlaka.
  2. Krepi imunski sistem.
  3. Pospešuje presnovo, pomaga pri hujšanju. Samo od savnanja ne bomo začeli hujšati. Psihološko gledano začnemo hujšati, saj lahko med savnanjem zgubimo od 1–1,5 kg, ampak ne pozabimo, da ta izguba teže izhaja izključno zaradi izgube vode.
  4. Sprošča mišice, sklepe, preko tega pa lahko zmanjša revmatske težave.
  5. Spodbuja krvni obtok, dobro vpliva na srčno-žilne težave.
  6. Naša koža postane prožnejša, mehkejša in bolj žametna.
  7. Med savnanjem se temperatura kože poveča za približno 10 °C. Zaradi tako visokega pregrevanja se povečuje izločanje kože. S potenjem, kar popolnoma navlaži kožo, se odstranijo poroženeli in odmrli deli povrhnjice, prašni delci, kožna maščoba in bakterije. Izmenjujoči se toplo-hladni učinki povzročanje krčenje in širjenje žil v koži, rezultat tega pa je čiščenje in obnavljanje kože.
  8. Zaradi izmenjevanja hladnih in toplih dražljajev se krepi ožilje, saj se žilne stene večkrat skrčijo in razširijo.
  9. Pospešuje se delovanje hipofize in nadledvičnih žlez.
  10. Izboljšuje se splošno počutje in vegetativni živčni sistem.
  11. Izboljša se prekrvavitev kože, sluznic in dihalnih poti. Povečanje prekrvavitve dihalnih poti pomaga pri lajšanju bolezni dihal, čiščenju sluznic.
  12. Pospeševanje prekrvavitve koronarnih žil.
  13. Nega kože (boljše kot izdelki za nego kože)
  14. Savnanje deluje zelo protistresno.

Osnovna pravila savnanja

Tu nudimo pomoč tistim, ki želijo prvič preizkusiti ali se še niso poglobili svet savn in wellnessa. Pogledali bomo, na kaj moramo biti pozorni, da bi se lahko resnično brezskrbno spočili, kako lahko izkoristimo v prid našemu zdravju to starodavno metodo, dotaknili se bomo pravil vedenja in sodobnih navad v savnah in v času počitka.

Osebe z vročino ali nalezljivimi boleznimi se naj ogibajo savnanja. Pri zdravljenju bolezni ali pri dodatnih terapijah se pred savnanjem vsekakor posvetujte z zdravnikom.

Preden gremo v savno:

  1. Duhovno se pripravimo na očiščenje, nakar pa pripravimo tudi svoje telo na ta, včasih naporen postopek. Ko gremo v savno, me uporabljajmo ličil in parfumov. Pustimo doma vse, kar ni naravno, saj v savni tega ne bomo potrebovali. Priporočljivo je tudi to, da ne nosimo nakita. Ti so lahko nevarni, saj se pregrejejo in lahko žgejo našo kožo, lahko celo povzročijo opekline. Bodite pazljivi tudi na prstane na rokah, saj lahko prsti zaradi vročine otečejo, prstani pa lahko prekinejo krvni obtok v prstih.
  2. Ne začnimo s savnanjem če smo siti ali na tešče. Bodimo pozorni nato, da začnemo s savnanjem nekje 1,5–2 uri po obroku. Če smo siti, uporablja naše telo veliko energije za prebavo, kar pa zahteva tudi savnanje. Ne silimo telesa v to, da mora energijo porazdeliti, zaradi česar pa bo naše počutje tudi slabo. Če smo na tešče, obstaja velika nevarnost, da nam nevarno pade raven krvnega sladkorja, saj lahko zaradi tega tudi zdravim ljudem postane slabo oz. lahko doživijo hipoglikemični šok in kolabirajo zaradi motnje krvnega obtoka.
  3. Po preobremenitvi ali aktivnem gibanju, mogoče po povečanem vzburjenju, je pred savnanjem potrebno 15–30 min mirovanja.
  4. Alkoholiziranosti ali pivskega mačka ne zdravimo v savni, saj ni temu namenjeno. Glede na izkušnje po preživetem mačku pomaga pri hitrejši regeneraciji, telo se prej osveži in se znebi dela strupov, ki smo jih zaužili.
  5. Pred uporabo vsekakor preberite pravila rabe savne.

V rjuhi ali kopalkah?

Vedno bolj je razširjeno in sprejeto, da med savnanjem na nosimo kopalk. Moramo vedeti, da se koža pod kopalkami lušči, kar pa lahko pri ljudeh s posebnim kožnim tipom povzroči tudi ekcem.

Bodimo pozorni, da bo naše telo med savnanjem ves čas na rjuhi. Tudi stopala in dlani.

Savna ni kabina za preživetje, ne uporabljajmo je dalje kot nam paše.

  1. Slečemo oblačila in vzamemo rjuho

Slečemo oblačila in odložimo ves nakit. Vzamemo rjuho, na kateri bomo v savni sedeli.

  1. Pred vstopom se oprhamo

Preden vstopimo v savno se temeljito oprhamo. Tako si ovlažimo kožo in s telesa odstranimo vonje, ki v savno ne sodijo. Priporočljiv je tudi peeling za odstranitev odmrlih delcev kože.

  1. Obrišemo telo

Telo mora biti pred vstopom v savno popolnoma suho, ker se tako hitreje prične potiti.

  1. Prhanje nog s toplo vodo

Pred vstopom v savno si oprhamo hladne noge s toplo vodo. V primeru, da imamo hladne noge, bo učinek potenja nastopil kasneje.

  1. Podložimo mesto, kjer sedimo

Pri vstopu v savno z rjuho pogrnemo mesto, kjer bomo sedeli. Pazimo, da so vsi deli telesa na rjuhi in se ne dotikajo lesa. Pozirni bodimo tudi na stopala in roke. V savno vstopamo vedno hitro, da po nepotrebnem ne hladimo prostora.

  1. Iz nižje na višjo klop

Priporočljivo je, da na začetku savnanja sedemo na nižje ležečo klop, kjer je temperatura nižja. Zrak v finski savni je suh. Vlažnost pa lahko povečamo s polivanjem vročega kamenja, ki naj poteka počasi, kamen po kamen.

  1. Mirujemo, sedimo ali ležimo

Ko smo v savni, čim bolj mirujmo. Dihamo normalno. Lahko sedimo ali ležimo.

  1. Čas savnanja

Ob prvem vstopu v finski savni ne ostajamo dlje kot 10 do 12 minut. V pomoč pri časovni orientaciji nam je peščena ura na steni savne. Tisti, ki težje prenašajo vročino naj čas savnanja skrajšajo.

  1. Ohlajanje

Ko se dovolj segrejemo, zapustimo savno in se postopoma ohladimo s prho ali pa samo sedimo in počivamo na sobni temperaturi ali na prostem. Še posebej pazimo, da počasi ohlajamo glavo ter predel telesa okoli srca.

  1. Ponovimo savnanje

Ko drugič vstopimo v savno, bi moral biti zrak že nekoliko bolj vlažen kot prvič. Koža se je v vročini že precej zmehčala, krvni obtok je pospešen. Ponovno se ohladimo. Ciklus segrevanja in ohlajanja lahko ponovite, kolikokrat vam godi. Večini ljudi zadostujeta dva do tri cikla.

  1. Sproščanje

Na koncu se osvežimo s prho, osušimo se in počivamo. Priporočamo vsaj 10 do 15 minut počitka na ležalniku.

  1. Pitje vode

Popijmo kaj osvežilnega. Priporočeno je pitje vode ali nesladkanega čaja pred in po savnanju. Uživanje sadja pomaga pri normaliziranju nivoja kalcija. Izgubo magnezija bomo kasneje nadomestili z zeleno listnato zelenjavo.

  1. Po koncu savnanja

Preden se oblečemo v sveže perilo, se dobro ohladimo, sicer se bomo še naprej znojili. Pazimo tudi, da nas ne bo zeblo, kajti telo je takoj po savnanju občutljivo.

Solna terapija

Začetna terapija

  • OTROCI 1 oseba (20 MIN) 5,00
  • OTROCI 2 osebi (20 MIN) 8,00
  • ODRASLI 1 oseba (20 MIN) 7,00
  • ODRASLI 2 osebi (20 MIN) 12,00

Nadaljevanje terapije – Detox

  • OTROCI 1 oseba (60 MIN) 7,00
  • OTROCI 2 oseba (60 MIN) 12,00
  • ODRASLI 1 oseba (60 MIN) 10,00
  • ODRASLI 2 osebi (60 MIN) 17,00

Zaradi stresnega življenjskega načina in škodljivih okoljskih vplivov je ena izmed tipičnih bolezni našega časa fizična in psihična izmučenost. Razne wellness terapije pomagajo večini ljudem pri počitku in relaksaciji, tisti pa, ki bodo preizkusili solno terapijo, pa se ne osvobodijo le napetosti.

Alergije, težave z dihali, odvajanje od kajenja.

Kaj je tisto, ki bi lahko pomagalo v teh težavnih življenjskih situacijah? Obstaja veliko naravnih zdravilnih načinov, ena izmed najbolj učinkovitih in najstarejših je prav solna terapija. A kaj je njena skrivnost?

Blagodejne učinke solne terapije poznajo že stoletja

Poglavitna prednost suhe solne terapije pred vlažno je ta, da se solna zrnca ne napolnijo z vlago, tako pa ne obstanejo na sluznicah zgornjih dihalnih poti, temveč pridejo tudi do najglobljih delov pljuč, do pljučnih mešičkov. Zaradi tega je suh postopek petkrat bolj učinkovit pri čiščenju pljuč kot vlažen. Že po 5–15 terapij lahko povsem obnovimo delovanje naših pljuč in dihalnih poti, okrepimo imunski sistem, s tem pa celo telo.

Tekom terapije pridejo natrijevi ioni, ki so v slanem zraku, tekom vdihavanja pridejo tudi na taka mesta v organizmu, kjer se nabirajo bakterije in drobci prahu. Te ni mogoče odstraniti iz telesa, a jih lahko slan zrak veže nase, tako preko izkašljanega sluza izkašljamo iz telesa. Vdihana sol deluje kot topilo in privlači nase nečistočo. Z naravnim antibakterijskim učinkom je uspešen predvsem pri čiščenju pljuč, dihalnih poti in sapnic.

Kot rezultat terapij se obnovi tonus sapnic, izboljša se dihanje in izmenjava plinov, preobčutljivost pa preneha. Okrepi se samo regeneracijska sposobnost telesa, zaradi pozitivnih sprememb pa se izboljšajo tudi rezultati dihalnih funkcij. Povečuje se zmogljivost, zmanjšuje se število in intenzivnost astmatičnih napadov, vzpostavi se normalno dovajanje kisika v pljuča, zmanjša se pa čas okrevanja pri dolgotrajnih otorinolaringoloških težavah.

Masaže

  • POLOVIČNA SPROSTITVENA MASAŽA (25 min) 10,00
  • SPROSTITVENA MASAŽA CELEGA TELESA (45 min) 20,00
  • PROTIBOLEČINSKA POLOVIČNA MASAŽA (30 min) 12,00
  • REFLEKSNA MASAŽA STOPAL (30 min) 12,00
  • LIMFNA DRENAŽA (30 min) 12,00
  • MASAŽA GLAVE (vratni del, lasišče in obraz) (30 min) 10,00
  • REGENERACIJSKA MASAŽA (kombinacija celotne masaže, masaže glave in refleksne masaže stopal) 45,00

Vse cene so navede v evrih in ne vključujejo DDV. Cenik velja od 01.01.2020